News ticker
  • 2024-01-21
    - Changed Coconut Shrimp Bake bonus - increases underwater speed for an hour. Will not disappear after logout.
  • 2024-01-13
    - Fixed demonic candy ball. Will add speed properly.
    - Fixed quest stage answer for npc Dallheim.
    - Added buff icon for food from Hot Cuisine Quest that increases player skills.
  • 2024-01-06
    List of current and old changes (from the beginning of 2023).
    - Added half-digested piece of meat to the Yasir npc.
    - Added a default message for lotto results.
    - Improved Team Player achievement.
    - Added information about the required cap for the paintball event.
    - Improved Global Gamer achievement.
    - Change of Halloween event from 21:30 to 22:30.
    - Improved Hunter Addon checking in the !addons command.
    - Completing skinning in the challenge on a failed attempt and only on mobs.
    - Improved checking for re-fighting a boss in the arena.
    - Improved pvp on giant spiders.
  • 2023-12-23
    The last automatic anti-bot check (more information here) took place on February 22, 2022, while the last Dungeon Event (more information here) took place on December 21, 2021. Both systems have been fixed and should work as before.
  • 2023-12-21
    Due to the fact that the current bonus worked as intended (most of the time it did not work at all), next month the server community will decide (in a survey in the menu) what the bonus should be, in addition to the current one.
Przypomnienie
Gubihe, dnia 2016-11-05

Witam. Chciałbym przypomnieć pewną rzecz, którą nie wszyscy mogli zauważyć. Serwer jest w fazie BETA-TESTÓW, co oznacza, że jego pełna wersja dopiero ruszy w PRZYSZŁOŚCI. Zdaję sobie doskonale sprawę, że wiele rzeczy nie działa. Ba, nie działa całe mnóstwo. Serwer od strony kodu rozwijam SAM, a nie składałem żadnych obietnic co i na kiedy będzie oprócz tej jednej daty, czyli 1 stycznia 2017, kiedy to uruchomię już w pełni działający serwer, czyli z prostego rachunku wychodzi, że mam na to jeszcze niecałe 2 MIESIĄCE. Na każdej możliwej OTSliście obok serwera jest dopisek, że serwer jest w fazie beta-testów, a także pojawia się informacja w grze po zalogowaniu. Serwer jest online już teraz, żeby każdy mógł PRZETESTOWAĆ funkcjonalności które są i które wprowadzam, a nie w pełni na nim grać i kupować chleb u NPC.

Początek forum
Gubihe, dnia 2016-10-30

Witajcie. W tym kolejnym wpisie chciałbym Was poinformować, że oprócz prac, które cały czas trwają na serwerze (a których niekoniecznie musicie zauważać), napisałem forum, które będę rozwijał o nowe funkcjonalności w miarę upływu czasu. Na serwerze przy najbliższym update zostaną wprowadzone podstawowe questy i które przetestowałem, że na pewno działają.

Do usłyszenia w grze i na forum.

PvP i Non-PvP, czyli chcę Cię dopaść, ale nie zawsze
Gubihe, dnia 2016-10-26

Rookgaard w założeniach CipSoftu miał być wyspą, która przygotuje Cię na spotkanie z Wielkim Kontynentem (to, że potem go porzucili na rzecz Dałnportu, pokazuje tylko jak bardzo komercyjna jest ta gra). Nie uświadczysz tam przemocy, a najsilniejszy potworek to Apprentice Sheng, więc jeśli na moim serwerze ma być sam Rookgaard, musi on przygotować początkujących graczy, a jednocześnie umożliwiać rozwój tych już silniejszych. Skutkuje to oczywiście nowymi terenami, questami, potworkami, ale także atakowaniem siebie nawzajem, co jest nieodłączną częścią Mainlandu. Pomyślnie przetestowałem opcję atakowania siebie nawzajem pomimo braku profesji jak i też blokowania przemocy. Zdaję sobie sprawę, że na OTSach, gdzie występuje i Rookgaard i Mainland, gracze wybierają życie wyspiarza, by spokojnie pograć, lecz ja chcę się otworzyć na każdego.

Drodzy gracze, pytanie do Was. Czy chcecie, aby tereny PvP były aktywne wyłącznie na nowych wyspach które będą wprowadzane, czy także dodawać je na expowiskach na starej wyspie? Będzie działało to tak, że gracz, który ma aktywne PvP będzie miał czerwoną tarczę przy nicku, wtedy można go atakować, a jednocześnie może on atakować tylko osoby z tarczami, brak tarczy oznacza brak możliwości agresji na danego gracza. Podczas wejścia do dziury / schody na takim terenie tryb byłby aktywowany, a po jego opuszczeniu zdejmowany. Czekamy na Wasz głos w tej kwestii w ankietach, do dzieła.

Kilka słów o update
Gubihe, dnia 2016-10-26

Jako, że serwer z Rookgaardem był moim marzeniem od kilku lat, po jego starcie nie zamierzam sobie odpuścić. Dlatego chcę was zapewnić, że będzie sporo nowości i nieustannie będę go rozwijał, a atmosferę stworzycie Wy, drodzy gracze. W związku z tym, dziś kolejne trzy ankiety.

Czy chcecie, by wszystkie nowości lub ich część była dostępna od razu po starcie serwera, czy może je dodawać w miarę kolejnych update?

Co do update i niezależnie od okresu w którym będę je realizował, czy chcecie, abym przed startem zapowiadał co Was czeka, czy może każdy ma być swego rodzaju niespodzianką, ogłaszaną w dniu / przeddzień jej wprowadzenia?

"Last but not least", czy chcecie, bym robił duże, zbiorcze update co 1-2 miesiące (możliwe, że się pokryje z resetami edycji na pierwszym serwerze), w którym pojawi się zawsze duża nowość + poprawki map, czy może mniejsze rzeczy wrzucać już co 2 tygodnie, a te większe jak wyżej?

Czekam na Wasz głos!

Czekamy na Twój głos!
Gubihe, dnia 2016-10-25

Witajcie. Dzisiaj dodałem na stronę ankiety, głosować mogą jedynie gracze zalogowani. Póki co, są tylko cztery, ale będę dodawał kolejne. Na dniach postaram się wprowadzić formularz kontaktowy do zgłaszania bezpośrednich uwag do administracji, a tymczasem, do usłyszenia i do zobaczenia.