Update #10, nowa edycja rusza

Witam nowych graczy jak i tych, z którymi miałem przyjemność się spotkać podczas trwania pierwszej edycji. Jak to było zapowiadane, Legera została całkowicie zamnięta, a Hegera, która miała więcej graczy w skali ogólnej pozostała serwerem edycyjnym, a exp stages na obecną edycję prezentują się tak:

Z połączenia dawnej Legery i Hegery powstała Fixera na którą przenieśliśmy wszystkie postacie po wcześniejszym przeliczeniu doświadczenia, tak jakby każdy expił przy expie 10x, jaki zresztą będzie obowiązywał na tym serwerze. W ciągu pierwszej godziny na nową Hegerę zalogowało aż 8 graczy, co przerosło moje oczekiwania, za co chciałbym wszystkim graczom podziękować.

Co nowego na nowej edycji?

1. Nowy system protekcji

Jak wiadomo, nie jest możliwe obronić się przed wszystkimi atakami, ale wprowadziliśmy kilka rozwiązań, które ochronią graczy na tyle, na ile to możliwe. Od tej pory, jeśli Twoja postać zostanie rozłączona z serwerem, Twoja postać zyska chwilową nieśmiertelność i po minucie zostanie usunięta z gry, tak jakby dała exita mając jeszcze battle. Aby jednak zabezpieczyć się przed nadużyciami, jest limit jednej ochrony co dwie godziny.

2. Nowy system trainów

Na pierwszej edycji, jeśli postać chciała trenować korzystając z Training Monków musiała być połączona z serwerem. Od tej edycji, trenowanie "na exicie" będzie możliwe i będzie kosztowało gracza soul pointsy. 12h treningu offline kosztuje 100 souli, więc 1 punkt starcza na 432 sekundy treningu. Gdy soule się wyczerpią, to - podobnie jak na RL - można je odnowić expiąc lub śpiąc w łóżku.

3. Wiadomości offline

Na serwerze gdzie nie ma profesji zdarza się, że liczba graczy spada poniżej 10, więc czasami ciężko jest złapać kilka osób online aby wspólnie umówić się na quest czy expienie. Aby temu zaradzić, wprowadziliśmy wiadomości offline nadawane z gry za pomocą komendy. Po wysłaniu wiadomości, jeśli gracz zaloguje się podczas gdy nadawca jest jeszcze online, otrzyma PW tak jakby to ten gracz do niego napisał, a jeśli nie, zostanie doręczona przez naszego listonosza Pata.

4. Wyspy i tereny

Obie startowe wyspy, Rookgaard i Luminis, zyskały sporo nowych miejsc oraz domków, więc oto jakie tereny będą dostępne już od startu:

  • kopalnie Dwarf na południe od temple Rookgaardu
  • wioska Elfów na południe od kopalni
  • jaskinie Rotwormów pod Katana Quest
  • jaskinie Tarantul głęboko za Posion Spider Cave
  • wioska Amazonek na wschód od Luminis
  • forteca Minotaurów na północny-wschód od Luminis
  • forteca Orc na północny-zachód od Luminis
  • jaskinie Dworc niedaleko fortecy Minotaurów
  • dżungla na zachód od Luminis
  • katedra niedaleko fortecy Orc
  • jaskinie scarabów na pustyni niedaleko wioski Elfów
  • jaskinie Outlawsów pod pustynią

Rookgaard posiada teraz łącznie 11 domków oraz jeden guildhall, Luminis posiada 10 domków i także swój guilhall.

6. Nowe questy

Dodaliśmy już niemal wszystkie outfitu na bonusy oraz zmodyfikowane na potrzeby Rookgaardu qyesty jak The Travelling Trader (Rashid) Quest, Annihilator Quest, The Sneaky Joe (A Sweaty Cyclops) Quest, The Postman Missions Quest oraz kilka innych, a cały czas dodajemy kolejne wraz z pełnym Quest Logiem.

7. System Lotto

Zmieniliśmy ilość liczb potrzebną do wygranej aby zwiększyć szanse graczy. Od teraz losowanie odbywa się z trzech liczb od 1 do 10, więc szansa jest zbliżona do tej, jaka jest podczas wymiany viali na ticket na Edron na RL.

Serwer w dalszym ciągu nieustannie się rozwija, więc dalej trwa Bug Bounty. Każdy gracz dostanie odpowiednią nagrodę w zależności od znalezionych błędów, więc skontaktuj się z nami, jeśli jakieś znajdziesz.

Nie zastanawiaj się więcej, dołącz już dziś!